| 
კრიტერიუმები | 
5-6 | 
7-8 | 
9-10 | 
| 
კითხულობს და იგებს საოჯახო სიუჟეტებიან ტექსტებს | 
კითხულობს ტექსტეს მაგრამ ვერ გებულობს შინაარს  | 
კითხულობს და ტექსტის გაგებაში აქვს ხარვეზები  | 
კითხულობს ტექსტს და გადმოცემს შინაარს უშეცდომოდ | 
| 
ამოცნობს შესაბამის გრამატიკულ კონსტრუქციებს და ლექსიკურ ერთეულებს | 
უჭირს გრამატიკული კონსტრუქციების და ლექსიკური ერთეულების ამოცნობა | 
შეუძლია გრამატიკული კონსტრუქციების და ლექსიკურიერთეულების გამოყენება | 
სრულყოპილად იყენებს გრატიკულ კონსტრუქციას და ლექსიკურ ერთეულებს | 
| 
იყენებს საუბრის და კომუნიკაციის დროს შესაბამის ლექსიკურ ერთეულებს | 
საუბრის დროს არასწორად იყენებს შესაბამის ლექსიკას | 
საუბრის დროს ცდილობს გამოიყენოს შესაბამისი ლექსიკური ერთეულები | 
კომუნიკაციის დროს იყენებს სწორ ფორმებს | 
| 
იყენებს თემატურ ტექსტის მომზადების დროს გრამატიკულ და ლექსიკურ კონსტრუქციებს | 
ვერ იყენებს  გრამატიკულ კონსტრუქციებს
  თემატური ტექსტის მომზადების დროს | 
გამოყენების დროს დარღვეულია შესაბამისი ერთეულები | 
თანამიმდევრულად და ლოგიკურად იყენებს გრამატიკულ და ლექსიკურ კონსტრუქციას | 
| 
იყნებს Present
  simple and Present continuous. | 
უჭირს გამოიყენოს გრატიკული დრო სწორად | 
ცდილობს განასხვავოს გრამატიკული დროები | 
თანამიმდევრულად და უშეცდომოდ იყენებს გრატიკულ დროებს | 
შეფასება
Subscribe to:
Comments (Atom)
 
კარგია
ReplyDelete